Helsecamp- styrke

Dagens tema er styrke. Styrke er mye, ikke bare trening med vekter som Maria leder på bildet over her. Styrke er det vi trenger mye av i vår kroniske hverdag. Vi trenger styrke til å takle våre smerter, leve med utmattelse og mestre en hverdag med utfordringer. Her viser vi våre muskler!

I HelsEcamp var det plass for egen aktivitet i dag. Har du gjort noe spennende? Middelhavskost som egentlig ikke var middelhavskost; rødbetsuppe. Har du prøvd? Jeg synes den er så god! Jeg har gjennomført styrketreningstimen med MyWorkout. En fin time, men jeg kjenner at jeg har trent mye denne uken. Det kjennes positiv på kroppen, der kjenner jeg forbedring, men jeg kjenner også at det begynner å tære litt på motivasjonen. Jeg kjenner at det var lettere å motivere seg på Helsecamp i Spania enn hjemme. 🙂

Men nå er vi snart i mål!

Fredag 24 april- refleksjon

Dagens program inneholder litt refleksjon og litt fest. Fordi vi snart er ferdig! Vil du starte dagen med yoga? Finn deg en time med Aleksander på MyWorkout eller gjør dine øvelser. En rolig start.

Så må vi ha litt fest. Zumba er fest! En liten fest! Her finner du det du ser på bildet under når du velger zumba i treningsvideoer. Jeg har valgt ut zumba medium på 10.43 min. Den er fin, enkel å følge med, samtidig som du blir varm og god. Synes du den var kort? Ta den to ganger!

Vi avslutter dagen med målarbeid. i starten av uken leste du om SMARTe mål. Har du tenkt noe mer på dette? Nå skal du sette deg et mål for aktiviteten din etter HelsEcampen. Hva er viktig for deg? Når skal du evaluere målet ditt? Lag en plan! Du må beholde den gode flyten du har fått i HelsEcampen!

Les gjerne mer om å nå dine mål i et tidligere blogginnlegg her

Lykke til på fredag! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg