Er sommeren i mål?

Innlegget her delte jeg med dere i 2021. Når jeg leser det nå, i 2023, smiler jeg.😀 Fordi jeg kjenner det sånn i år igjen! Mye av det jeg leser i innlegget går igjen i år også; jeg koser meg, har gode aktiviteter, gjør pilates denne sommeren også og er litt for dårlig til å sette av egentid og stresse ned. Kanskje jeg er et vanedyr? 💜

Hvordan var sommeren din? Ble den sånn du håpet? I starten av juli delte jeg et innlegg med dere om våre mål i sommer. Du kan lese innlegget her. Det var litt om vårt fokus i sommer. Kanskje du bestemte deg for noen mål da, kanskje du skulle ha fokus på noe som egentid, aktivitet og helse?

Ble det bra? Jeg må bare si at det ble litt både og for meg…

Mitt fokus skulle være på å gjøre aktiviteter og treninger jeg liker best og å gjøre masse meg-ting som lesing, strikking, turer og kos. Jeg har løpt en del, det kjentes herlig! Herlig å føle at man holder seg i form. Jeg er litt mindre glad i styrketrening, så det skulle jeg sette på vent i sommer. Det gikk ikke så bra… Jeg kjente det på ryggen og smertene, så jeg har tatt opp styrketreningen igjen. Men…jeg prøver nå noe nytt: Pilatus! God og viktig styrketrening som jeg liker veldig godt. Litt vanskelig fremdeles, men jeg lærer. Spennende!

Hva med avslapping, egentid og lite stress?

Litt både og! Noen dager har jeg følt jeg klarte å slappe av. Da har jeg lest mye, strikket, gått tur og kost meg sammen med de jeg er glad i. Men noen dager har jeg kjent på stresset. Følte at det ble for lite lange turer, for lite kos, for mye styr og for mye stress.

Men sommeren er ikke over ennå! Hva kan jeg endre? Jeg må senke kravene mine, sette av mer tid til bare meg, og puste! Puste, leve i nået, bare være, det er min plan. Jeg må lære å være fornøyd, se positiv på det jeg oppnår; se på det jeg får til istedenfor det jeg ikke har fått til. Fordi jeg er bra! 🙂

Hvordan var din sommer? Hva har du fått til? Noe fint å se tilbake til? <3

2 kommentarer
    1. Herlig med refleksjoner. Den varme sommeren ble jo en overraskelse, positivt på mange måter, men jeg blir helt utslått i varmen, og med nakkekrøll i tillegg, ble det migrenesommer. Derfor altfor lite trening og turer med treningseffekt. Har derfor en jobb å gjøre nå. Men sommeren ble fin, selv om den ikke ble helt som tenkt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg