sommerjusteringer

Hadde du mange gode planer for sommeren som ikke ble noe av? Hadde du tenkt å fortsette med treningen, ta mye hensyn til deg selv og samle masse ny energi? Mens du nå kjenner på at du ikke fikk tid til noe trening, gjort alt for mye, tatt for lite pauser og du har brukt opp energilageret ditt? Jeg har det litt sånn akkurat nå! Hva nå?

Det viktigste er: ikke gi opp!

Som jeg har delt med dere før, så har jeg flyttet til Nesna i juni. Flyttet til drømmehuset mitt. Nå har vi kommet dit, flyttingen er over, huset i Mo i Rana er solgt; vi er på plass! Det har vært tøffere enn jeg hadde forventet. Tøff for en kronisk kropp å stå på dag etter dag, tunge tak (som man egentlig ikke skal gjøre), stress og alt som følger med. Selv med pausedager og pausenetter på hytta, var det tungt. Men det var verdt det! Når jeg nå ser meg om i huset mitt, blir jeg glad og kjenner på en ro jeg ikke har kjent på lenge. Enda er det mye arbeid igjen, men det skal jeg klare å porsjonere. Ta litt og litt. Nyte sommeren samtidig.

Jeg har ikke brukt tid på trening, har gått få turer og ikke tatt hensyn til min helse. Men sommeren er ikke over! Nå kan jeg justere! Begynne på nytt! Det kan du også!

Jeg skal gå mine daglige turer. Har som mål å trene en styrke-økt en gang i uken. I tillegg skal jeg kose meg, bruke tid sammen med dem jeg er glad i, stresse ned, samle energi. Energi til en aktiv høst, der jeg skal gjøre noe nytt og spennende. Hva? Det skal jeg fortelle dere senere i sommer! 🙂

Hva er dine planer for sommeren? <3

2 kommentarer
    1. Gratulerer med flytteprosess som er ferdig 🙂 Nå er det alt det andre som står for tur – og så er du i ganng med turer og litt trening osv………….. det går seg til. Men so du sier – for en kronisk kropp er dette en stor påkjenning.

      Ønsker deg gode dager og sakte men sikkert er alt på plass i nye huset deres 🙂

      LYKKE TIL!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg