På Helsecamp igjen!

Denne uken lanserte vi nyheten rundt helsecamp for deg som har fibromyalgi. Jeg hadde gledet meg så mye å dele denne nyheten med dere!

De som har følgt meg over lengre tid, har lest at jeg har vært på helsecamp i Spania i fjor i november. Det var så bra! Det var fire dagen med ny kunnskap, ny inspirasjon og nye bekjentskaper. Akkurat det jeg trengte i min hverdag med kroniske plager. Akkurat det jeg trengte for å bli motivert for å fortsette med å bruke #treningsommedisin! Allerede da tenkte jeg at det kunne være fint å invitere med alle dere som også har fibromyalgi. Men jeg syntes 4 dager var litt lite.

Alle i NRF`s ressursgruppe for fibromyalgi likte ideen helsecamp for fibromyalgi! Vi har jobbet videre med ideen og søndag 15 september kl 15.00 kunne vi endelig invitere dere til en uke med inspirasjon, læring, trening og gode sosiale møter på NRF sin Reuma Sol i Spania! En unik mulighet som jeg håper mange vil benytte seg av! Kunnskap gir mestring! Vi trenger å vite mer om diagnosen vår, vi trenger å vite mer om trening og fibromyalgi og vi trenger å lære mer om å være helseminister i eget liv. Å få mulighet til å gjøre alt dette i et herlig middelhavsklima, setter bare prikken over i-en!

Er du spent på programmet? Du kan lese det og se våre pristilbud her

Synes du også programmet er flott? Her har vi lagt inn mye; trening, læring og fornøyelse! Mange av oss har en litt anstrengt økonomi på grunn av forskjellige årsaker. Da er det lett å bli skremt av prisen. Selv om du får mye for pengene, er det mye å betale. Heldigvis trenger du ikke å betale alt på en gang; du betaler en depositum først og resten av beløpet senest en måned før avreise. Da har man mulighet for å planlegge litt! Hvis du er medlem i NRF kan du også søke støtte i solidaritetsfondet. Støtten her er litt avhengig av økonomien din. Les mer om det her.

Jeg håper du vil melde deg på! Men ikke vent for lenge! Flere påmeldinger har allerede kommet inn og vi har begrenset med plasser. Vi ønsker at DU skal være med!

Vil du lese mer om hvordan jeg hadde det på helsecamp i fjor? Du finner innleggene fra hver dag på fjorårets helsecamp øverst i menyen under kategorien trening.

 

 

2 kommentarer
    1. Hei på deg 😀 Smatt innom linken som Etdiktomdagen hadde lagt ut 🙂 Bare scrolla litt inne til deg. Min kjær kone har jo hatt diagnosen Fibromyalgi. Men i 60 årsalderen ble den endret til Bechtrew og Artrose, ja veldig mye. Nå går det i bioligiske medisiner og operasjon der det er mulig. 🙂 Takk for titten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg