HelsEcamp med Mallemey!

Lørdag 18 april skulle jeg reise til Reuma Sol i Spania for å delta på Helsecamp sammen med NRF`s ressursgruppe i fibromyalgi og mange deltagere. På grunn av Korona viruset ble det selvfølgelig avlyst. Jeg hadde gledet meg til dette! Hadde gledet meg til å få en skikkelig boost for kroppen og til å møte mange andre i et herlig fellesskap i deilige Spania.

Nå har jeg bestemt meg: Jeg skal på Helsecamp! Selv om jeg ikke kan reise til Spania eller andre steder, kan jeg fortsatt være på HelsEcamp. Min egen HelsEcamp! Blir du med?

Hvordan skal vi gjøre dette?

Vi starter lørdag, som planlagt. Campen vil være en uke. Jeg legger opp til et program hver dag, med litt trening og litt annet. Tidspunkter skal du velge selv, så du kan passe det inn i dagen din. Jeg skal følge delvis programmet som var satt opp til denne uken, med litt variasjon og tilpasset vår hjemmesituasjon. Du skal få prøve deg på forskjellige treninger, få foredrag, jobbe med din hverdagshelse og kjenne på stemningen med middelhavskost.

Jeg legger ut et innlegg hver ettermiddag/kveld, der jeg evaluerer dagen og legger frem programmet til neste dag. Samtidig kan også du se litt tilbake på dagen din og planlegge morgendagen.

Trening:

Jeg kommer til å bruke appen MY Workout go. Ikke for å lage reklame, men fordi det er denne appen jeg har brukt i flere år, helt siden jeg ble frisklivsagent. Du kan laste den ned her

Du kan prøve den helt gratis i en mnd, ellers koster et abonnement kr 44 per mnd, uten binding. Ønsker du å bruke dine egne treninger? Andre video? Treninger du har funnet på nett?  Gjør det!

Jeg velger ut treninger som kan passe for mange, men kanskje du kjenner at det er for lite for deg? Eller for tøft? Velg noe som passer deg! Det er mye å velge mellom på My Workout! Utstyret du trenger er en treningsmatte. Bare det!

Jeg ønsker å gi både deg og meg en uke der vi kan tenke til helse igjen. Ikke korona- helse, men hverdagshelse. En uke der vi få brukt kroppen, kjenner på hva som fungerer, hva vi må gjøre mer av og hvordan vi holder fast ved dette i fremtiden. Samtidig skal vi få ny inputt, inspirasjon og glede vi kan ta med oss videre. Alt dette mens vi drømmer oss litt bort til Spania og Reuma Sol med herlige bilder.

Blir du med? Lørdag er reisedagen! Da kommer første innlegget! 🙂

10 kommentarer
    1. Så genialt, Marleen, jeg blir såklart med, kanskje med egne øvelser. Så kan vi valfarte til Reuma Sol når dette er over, for jeg tror de vil trenge fullt belegg når mulighetene byr seg.

    2. Ja så trasig – for ReumaSol er fantastisk å være 🙂

      Lykke til med helsecampen 😀

      Jeg har en Yoga-video jeg skal kjøre fra i kveld av – der yoga-læreren på aktivsenteret har laget den – endelig 🙂 Gleder meg til det!

    3. Blir veldig gjerne med. Fant denne bloggen/siden nå. Akkurat nå når jeg sitter med mye vondt i alle ledd , og ekstra vondt i hendene Var en mening med st jeg skulle finne denne bloggen akkurat nå🤪🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg