Helsecamp- hjemreise

Siste dagen i HelsEcamp! Tid for evaluering, tid for å se på veien videre. I dag var oppgaven å se tilbake på forventninger dine. Hvordan var de i forhold til hva du vet nå?

Hva synes du om HelsEcamp? Hva var spesielt bra og hva kan gjøres bedre eller på en annen måte? Gi meg gjerne tilbakemelding; skriv i kommentarfeltet her eller på Facebook. Du kan også sende meg en PM. Jeg har trivdes med HelsEcamp, men om jeg skulle gjøre dette en gang til, skal det ikke være en hel uke. Jeg kjenner at det ble litt for lenge, litt for mye. Det var litt vanskelig å motivere seg i slutten av uken. Men treningen har vært veldig bra for kroppen min! Og yogaen har fått ned stressnivået mitt! Det hadde jeg ikke forventet!

Hva forventet du av deg selv? Har du oppnådd disse forventninger? Jeg forventet full insats av meg selv. Det har har jeg gjort! Jeg har gjort alle oppgaver i programmet, selv om jeg måtte flytte litt på noe av og til for å få det til å passe inn. Jeg er fornøyd!

Jeg vil takke deg! Takke deg for din deltagelse i HelsEcamp! Det var noe nytt, noe jeg ville prøve, noe som skulle være bra for både dere og meg selv. Jeg tror det var det! På leserklikk ser jeg at vi har vært mange på HelsEcamp denne uken! Mange som har vært inne hver dag og funnet sine oppgaver. Forhåpentligvis mange som har kost seg med både ny læring, trening og inspirasjon. Så tusen, tusen takk! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg