Helsecamp dag 5- puls!

Er du ferdig med dagens oppgaver? Eller har du byttet ut noe og benyttet deg av vår natur med en tur ute i finværet? Jeg vet at mange gjør det også! Det er fint! Også ute finner vi mange måter å komme opp i puls; for eksempel jogging eller gå i motbakke. Jeg synes det er fint å ha alternativer. Benytter meg mye av naturen når været og muligheten er der, men jeg synes det er veldig kjekt å kunne trene inne når jeg ønsker det. Det gir meg også en viktig variasjon. I dag varmet jeg opp med yoga timen og tok aerobic puls etterpå. Herlig! 🙂

Torsdag 23 april- styrke:

Hvordan blir torsdagen, da? Torsdagen skal bli fin! Denne dagen har jeg lagt opp til egenaktivitet i programmet. Gjennomfør en aktivitet du liker, noe du ønsker å gjøre. Har du lyst på en lang tur? Kanskje en sykkeltur? Eller noe helt annet? Finn på noe selv, men det må være aktivt!

Styrketrening kan du velge hvordan du vil gjøre. Jeg har valgt ut en styrketrening på MyWorkout som jeg liker veldig godt. Den er passe lang, enkel å følge, men jeg får alltid gangsperre ca 48 timer etterpå. Men det går over! 🙂 Du kan også velge styrkeøvelser som NRF har ute på sine sider. Der du kan velge ditt nivå. Du finner de her.

Treningstimen på MyWorkout ser du på bildet under. Velg treningsvideo, klikk oppe i høyre hjørnet på forstørrelsesglasset, velg styrke også kroppsvekt. Velg sirkel styrke på 21.16 min. Fin trening! Du trenger bare en treningsmatte. Velg en uttøying time etterpå.

Så litt middelhavskost. Jeg har igjen valgt noe som ligner på det vi laget under kurset Matnyttig i NRF. Kanskje ikke akkurat Middelshavs, men veldig sunt og godt. Prøv deg på denne rødbetsuppe fra Berit Nordstrand. Håper du blir fornøyd! Du finner oppskriften her.

Ha en fin torsdag! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg