Happy birthday!

I dag er det faktisk to år siden jeg startet bloggen Mallemey! Jeg er klar over at dette er en klisje, men tiden går så utrolig fort! Disse to år har jeg kost meg masse med å skrive på bloggen, skrive for dere.

Jeg startet med å skrive flere ganger i uken, reduserte så til to ganger i uken, og har nå landet på en gang i uken. Det fungerer kjempebra; jeg får tid til å kvalitetssikre innleggene mine, finne inspirasjon til ny innhold og holder en jevnt kontakt med dere.

Lesertallene mine er ganske så stabil. I snitt ligger jeg på ca 500 leserklikk i uken, med noen topper og noen daler. Fine tall for en liten blogg med spesifikk helse-innhold. Selv om jeg liker å se jeg har mange lesere, er det deres tilbakemeldinger som er det aller viktigste! Jeg blir så glad når dere skriver at dere leser bloggen min, liker innleggene mine og finner litt hjelp i dem. Det er det som betyr noe! Det er disse tilbakemeldinger som betyr alt for meg!

Så jeg vil bare si takk! Takk for at du leser bloggen min, takk for dine tilbakemeldinger, takk for at du følger meg og bloggen min her, på facebook og Instagram. Tusen hjertelig takk! <3

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen på blogg!

      Fine bilder 🙂

      Tiden går jammen fort altså – og ja – det er godt å finne sin egen måte å blogge på 🙂

      Ønsker deg en fin dag!

      1. Takk Mette! Ja, jeg synes også det er fint å se de forskjellige blogger! Får mye glede av å lese din, selv om jeg ikke bestandig like flink til å legge igjen en kommentar. Du har så mange fine bilder og en kjempefin hund! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg