Energi i vinterferien

Her i nord var det vinterferie denne uken. En vinterferie med litt blandet vær; noen finværs dager, noen dager med nedbør.

For meg var vinterferien hytteferie; aking, tur, kos med barnebarn; full-fart-uke!😉

Hvordan blir det da med energien min? Overraskende bra!😀

Viktig for meg er planleggingen. Det betyr alt! Jeg trenger dager som er litt forutsigbar, dager som jeg vet jeg kan klare. Og jeg merker at dette er bra for oss alle! Alle sammen liker å ha en plan!

Noen regler må følges for at vi skal ha det bra. Der legger jeg inn mine pauser og hvile. Er det så enkelt? Neida! Det fungerer ikke bestandig, regler er for å brytes, planer er til for å endres. Allikevel hjelper det. Det hjelper å reflektere over uken, tenke litt fremover, planlegge måltider og aktiviteter der det er mulig.

Det fine er at jeg får mange energikapsler denne uken!😀

Det gir så mye, å være sammen med dem man er glad i. Det gir mye å se gleden hos alle, kjenne på gleden selv og dele på gleden. Det gir meg energi; kjempemasse!

Du spør kanskje om jeg ikke kjenner meg sliten når dagene går mot kvelden? Når ferieuken går mot slutten? Jada!😉 Så klart gjør jeg det! Men det gjør ingenting! Vi har fått nye minner å dele!💜

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg