Bloggpause

Nå er tiden kommet at jeg trenger å ta en liten pause fra bloggingen.

Energibalanse. Jeg kjenner at jeg må være lit varsom med energien min; så mange oppgaver, så lite energi. Men jeg elsker alt jeg gjør! Da er det vanskelig å velge, prioritere og omfordele. Til slutt kom jeg frem til å legge bloggen litt bort for en periode.

Inspirasjon. Pausen skal også brukes til å hente inn ny inspirasjon til alt jeg ønsker å dele med dere.

Bruk bloggen! Jeg håper dere vil fortsette å bruke bloggen aktiv. Bruk kategorier øverst til å finne innlegg med informasjon og inspirasjon du trenger til enhver tid.

Rydde. Jeg skal bruke tiden til å rydde i gamle innlegg, få bort det som ikke er relevant lenger og rette opp det som skal rettes.

Facebook. Jeg håper dere vil fortsette å følge Facebook-siden min. Der skal jeg fortsette å dele informasjon som er nyttig for deg og meg.

Så håper jeg dere ikke glemmer meg. 💜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg