Ikke gi opp!

Jeg synes det er spennende å prøve nye ting. Nye treninger, nye smaker, nye steder. Det har jeg fått gjort mye av denne uken! Nå har vi snart vært en uke her på Reuma Sol. En herlig uke! Vi har en flott gruppe som utfyller hverandre utrolig godt. Selvstendige, flotte, herlige mennesker. Det er bare trivelig å være en av gruppelederne da! <3

Vi som er gruppeledere fikk denne nydelige buketten fra gruppen vår. Det betyr veldig mye å bli satt pris på!<3 Denne uken har jeg deltatt på pilates, body mind og G.AP. (Mage, rumpe, lår) Tre treninger som er ganske så nye for meg. Mange nye bevegelser, nye posisjoner og mye koordinasjon. Vanskelig! Det var ikke alt jeg fikk til. For noen øvelser er jeg for stiv i kroppen. Noen bøy er bare ikke kroppen min med på! 🙂 Noen øvelser og posisjoner var rett og slett vanskelig. Da prøvde jeg så godt jeg kunne. Litt bra ble det da! Av og til ble det ganske så vondt i både hofter og knær. Da stoppet jeg opp litt, pause, for så å ta noen flere repetisjoner. Det fungerte!!! Det ble det mestingsfølelse av! Yes!

Men jeg har ikke bare vært på trening! I tillegg til det jeg nevnte ovenfor, har jeg vært på bassengtrening, spanskkurs, salsakurs og mange sosiale middager og treff. Ganske mye på en uke! Men så hyggelig, trivelig og positiv! Herlig! I dag derimot har det vært en treningsfri dag. Man trenger det også! Hvile, restitusjon, er veldig viktig! Etter en hyggelig tur på marked lader vi nå opp til en koselig ukesavslutning på Altea?s fineste restaurant; Casa Vital. <3 Det gleder jeg meg til! Det er restitusjon, det også!

Dagens budskap er ikke gi opp! Prøv nye ting! Nye treninger! Er det vanskelig? Det er det for alle i starten! Vi har vært nybegynnere alle sammen! Er det vondt? Gjør litt og litt. Ikke overbelast, men heller ikke gi opp for fort. Som oftest går det over. Så prøv, feil, fortsett. Ikke gi opp!

#mallemey #reumasol #helse #trening #pilates #nrf #revmatiker #fibromyalgi #smerter #kroniker #hverdag #ikkegiopp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg