Inspirasjon fra dere!

Sist mandag ble det oppstart av Sommer Challenge. En utfordring til dere som innebærer å sette av tid til seg selv, bruke det til uttøying, avspenning eller mindfullness. Har du ikke lest innlegget? Da kan du lese det her 

Jeg håper mange av dere er i gang med å ta utfordringen. Flere av dere har delt litt om hva som fungerer for dere. Det er så fint! Så kjekt å få tips fra andre! Jeg blir så inspirert!

Aud og Mette har skrevet om yoga. Yoga, som er veldig bra som uttøying, men også viktig for pusten og god avspenning. Yoga er noe man kan gjøre overalt; inne, ute, hjemme og borte. Anbefales!

Gunn Merete mediterer i skogen. Herlig!

Ingrid delte innlegget om Sommer Challenge på facebookgruppen til Bodø Revmatikerforening. Da jeg spurte hva hun gjør når hun har egen-tid, fikk jeg høre om en aktiv hverdag! I tillegg til bare å være ute og nyte naturen, nevner hun sykkelturer, øvelser og daglig Somatics-trening. Husker dere mitt innlegg om Somatics? For ikke så lenge siden fikk jeg en tilbakemelding som gjorde meg så glad!

Har du ikke lest om Somatics? Det kan du gjøre her 

Solveig skrev at hun ble inspirert av innlegget om Somatics, fikk noen veiledningstimer hos Sol og har nå prøvd dette over litt tid. Nå er hun faktisk smertefri! Det er så bra! Jeg blir så glad! 🥰🥰🥰

Det gir meg også litt dårlig samvittighet. Solveig og Ingrid, og mange flere med dem, har kjempegod effekt av Somatics. I februar i år fikk jeg muligheten til å delta på et kurs om nettopp dette. Men…jeg har ikke klart å få det i hverdagen min! Jeg er veldig glad i treningen jeg gjør til daglig og føler at tiden ikke strekker til noe mer. Samtidig er jeg klar over at jeg trenger å gjøre Somatics, har økte smerter som jeg ønsker å gjøre noe med.

Så det blir min plan for høsten; få Somatics inn i hverdagen min!

Tusen takk for all inspirasjon! Fortsett å dele med meg og med alle som leser bloggen min! 💜

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg