Helsecamp- oppsummering av reisedagen

Egentlig skulle vi har kommet frem her nå! Bildet er fra en herlig kveld på Reuma Sol i Spania. Fint å drømme seg bort til!

Så er vi i gang med HelsEcamp! Hvordan var dagen din? Noen av dere har arbeidshelg, så dere har kanskje ikke gjort alt. Men det som er litt viktig; har du reflektert over forventningene dine? Hva forventer du av HelsEcampen? Hva forventer du av deg selv? Forventer du full innsats? Forventer du noe effekt på kroppen din? Om du har lyst, kan du gjerne dele noen av dine tanker her eller på facebooksiden. Noter deg dine tanker! Du trenger dem igjen senere i uken! Jeg har notert meg at jeg forventer full innsats av meg selv, skal gjøre alt jeg har lagt opp til og jeg forventer en litt lettere kropp med mere energi og mindre smerter.

Hvordan var salaten? Kanskje noe du hadde laget før? Har du tatt avspenningen? Kanskje du har planlagt å ta den senere i kveld? Passer fint for deg som har vært på arbeid i dag! Passer fint uansett etter en lørdag i april! 🙂

Søndag- planleggingsdagen

Det er fint å starte dagen med Yoga. Kroppen får en fin start på dagen gjennom yoga med Alexander. Om du velger å ta det senere på dagen, er også det fint. Åpne appen, gå til treningsvideo nederst, klikk på det. Så går du til forstørrelsesglasset oppe i høyre hjørnet og velger yoga. Velg introduksjon til yoga på 18.24 min. En veldig fin økt om du har vært lite bort i yoga før. Velg gjerne en annen økt om du er godt kjent med yoga eller kanskje du har dine egne øvelser. Du trenger ikke å bli stresset om du ikke klarer alle posisjoner Alexander får til. Gjør det du klarer, konsentrer deg om pusten. Finne roen.

Smarte mål: Det er viktig å sette seg mål. Viktig i en kronisk hverdag med daglige utfordringer. Viktig i vårt aktive liv. Jeg vil gjerne at du leser litt om hvordan du kan sette deg et SMARTe mål. Dette er noe du skal tenke mer på gjennom uken så du har målet klar for tiden etter HelsEcampen. Du må ha noe å jobbe videre med etter campen, ellers blir effekten borte!

Les et av mine tildligere innlegg om SMARTe mål her

Du kan også lese mer om SMARTe mål på sidene til NRF her

Sammen: Jeg glemmer ikke at det er søndag i dag og om du bor sammen med noen eller har familie, dere gjerne vil tilbringe fritid sammen. Eller du ønsker å tilbringe tid med en venn. Det synes jeg dere skal gjøre! Kan dere være aktiv sammen? Gå ut sammen, sykle sammen, leke sammen, finne på noe gøy sammen? Det er mye man kan gjøre, også i disse korona tider!

Lykke til i morgen! Denne søndagen skal være en myk start på HelsEcampen! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg