Sommer Challenge- siste dagen

I dag er etter planen siste dagen i årets Sommer Challenge. Hvordan gikk det med deg? For meg ble det full stopp i Sommer Challenge på mandag…

Hva skjedde?

Jeg ble slått ut…av korona!

Verken jeg eller mannen min hadde blitt smittet av viruset enda, nå var det våres tur. Han først, så  jeg etter to dager. Nå har vi begge vært syk denne uken, fryktelig kjedelig!

Så min egen-tid og avspenning har funnet sted på sofaen. Men jeg hadde lyst å vise dere den fine plassen min jeg har utenfor hytta vår. Du ser det på det øverste bildet. Der sitter jeg mye når vi er på hytta. Hører og ser på fuglene og ekorn. Helt nydelig! Det gir meg ro i kropp og sjel.

Men må vi avslutte Sommer Challenge helt?

Som jeg skrev da jeg delte Sommer Challenge med dere, skulle dette være en boost for høsten. Men dette med egen-tid; er ikke dette noe vi bør prioritere hele tiden?

Jeg håper nå at du som har deltatt på Sommer Challenge, har kjent på hvor godt dette har vært for kropp og sjel. Jeg håper du har kjent på effekten av uttøyingen, avspenningen og mindfullness.

Samtidig håper jeg at du har merket at det faktisk går an å få litt tid for deg selv i dagene dine og at dette er viktig for deg.

Så hva sier du? Skal vi bare fortsette med det? 💜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg