Høyt og lavt i Vesterålen!

Denne helgen er jeg i Sortland og arrangerer kurset Høyt og Lavt i Vesterålen, basert på mestringskurset Sykt Aktiv, utviklet av Norsk Revmatikerforbund.

Et herlig kurs, med utgangspunkt i #treningsommedisin, som jeg får lov til å være kursholder for sammen med Unni Nygård Tangen, fordi vi er frisklivsagenter i NRF

Å leve med en kronisk sykdom krever mye av oss, da er det lett å komme ned i kjelleren.

Å være i kjelleren, er noe vi alle opplever iblant, det er helt normalt. Men når vi har mange vanskelige tanker og alt virker håpløst, kan vi trenge hjelp til å komme opp av kjelleren. Vi trenger hjelp med disse tanker som gjør oss utmattet, som påvirker vårt selvbilde og vår selvtillit.

Hjelp til å tenke friskfokusert! 😀

Mestringskurset bygger på blant annet dette. Men det hjelper oss også med å finne frem til det som er gøy i livet, det som kan gi oss overskudd og energi. Vi skal være sammen hele helgen og skal jobbe sammen for et friskere liv! Det ser vi frem til!

På bildet ser du hvordan jeg lader opp til kurshelgen; være ute, bevege meg og tøyse litt. 😀

Gleder meg til kurs! 🥰

4 kommentarer
    1. Herlig innlegg fra deg 😀 Tenke positivt er greia og nøkkelen! Det å snu det vonde til noe godt <3 Eller noe bedre 😀
      Ut å kjenne energien komme!!
      Lag deg en fin lørdag 🙂

      1. Takk, Mette! Det ble en kjempefin lørdag med kurs-gruppa! Bare fine folk! En fin lørdag der vi alle (jeg også😉) har lært masse! Nye verktøy til å tenke mer friskfokusert. Jeg lærer for hver gang jeg holder kurset! Blir aldri ferdig lært! 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg