God jul fra meg!

Nå går vi inn i den siste innspurten før det blir jul. For mange betyr det stress, det kan være mye man ikke er ferdig med ennå. Jeg håper du kan ta et steg tilbake, gjør noen prioriteringer.

Det er nå du må samle krefter, hvile litt ekstra, sette av litt egentid. Julen er en fin tid med mye kos, men også mye styr, mange sammenkomster og mye som skal gjøres. Alt dette krever energi fra deg. Det krever krefter å være tilstede! Det er derfor jeg sier at det er nå du må samle krefter. Jeg er sikkert på at julen blir fin, men jeg er også ganske sikkert på at du blir sliten. Det kan ikke unngås, selv ikke med ekstra hvile i forkant. Men hvile kan hjelpe litt! Både i forkant og gjennom julen! Og når du føler deg bra, er det bra for de som er rundt deg også! <3

Så med dette ønsker jeg alle dere en kjempefin jul! Ta vare på dere selv!

2 kommentarer
    1. God jul til deg også!

      Ja man må spare på kreftene og porsjonere ut…. om det går å gjøre… 🙂

      Lag deg en fin dag – og ja, jeg prøver også å lage meg en fin dag hver eneste dag <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg