Ikke bare et hotell!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det snart tid for å reise hjem! Mange av gruppen har reist allerede, men siden jeg har en senere avgang, fikk jeg litt ekstra tid. Først skal jeg fortelle litt til om i går. På ettermiddagen hadde vi et off- boarding møte med hele gruppen. Vi fikk snakket litt om målene våres, veien videre, hva som inspirert og motivert oss mest, hva som var bra og hva som kan gjøres bedre. Et viktig steg i prosessen til en bedre hverdag med trening og fysisk aktivitet i fokus! Dagen ble avsluttet med tapas og spansk aften i restauranten . God stemning, god mat , fin musikk og dans.  Herlig! 🙂

I dag fikk vi en myk start på dagen med Tai Chi. Veldig fin trening og herlig å kunne gjøre det ute! Maria ledet oss gjennom en halv time med indre balanse og rolige bevegelser.

Etter frokosten tilbrakte  jeg en god stund i bassenget. Fikk myket opp kroppen, tøyet ømme muskler og slappet av. Skikkelig deilig! Nå sitter jeg og reflekterer litt over dagene som har vært. Først og fremst tenker jeg på gruppen vår. En veldig fin gruppe der alle snakket med alle. Ingen ble utenfor, alle var opptatt av å ha det hyggelig sammen. Jeg vil sende en stor takk til hele gruppen; takk for nå! Håper vi ses igjen! Helse Camp har gitt meg veldig mye. Jeg har fått masse inspirasjon og motivasjon til mer trening. Jeg har sett at jeg trenger å trene med mer intensitet når jeg kommer hjem. Både styrke og kondisjon. Det blir det bedre resultater av! Jeg har fått et nytt perspektiv på kostholdet mitt og tar også dette med meg hjem. Så for å oppsummere kan jeg konkludere med at Helse Camp har gitt 100% uttelling for min del! Sender en stor takk til NRF, Reuma Sol og Helsereiser som har lagt opp til dette tilbudet. <3

Nå tenker du kanskje på hva jeg mener med ikke bare et hotell? Da tenker jeg på Reuma Sol. Reuma Sol er ikke bare et feriested, et hotellrom eller en leilighet. Her finner du et helhetlig tilbud med rehabilitering i et varmt klima som er så viktig for oss med muskel og skjelettplager. Her er det helsepersonell og fysioterapeuter, som står for kontinuerlig oppfølging og et godt helsetilbud, noe  som skaper en trygghet mens du er på et ukjent sted. Både dem og alle som er ansatt i resepsjonen, aktivitetsavdeling og restauranten snakker norsk. En ekstra trygghet. For meg er dette en plass jeg gleder meg til å komme tilbake til, gang på gang. Da står det bare igjen å si takk for meg og vi ses igjen!

Jeg vil takke alle som har følgt med meg her på bloggen disse dager på Helse Camp! Så mange har følgt med, kommet med likes, innspill , spørsmål og kommentarer. Det har vært stor aktivitet hele helgen; på Helse Camp, men også på nettet. 🙂 Takk for nå! Neste innlegget kommer som vanlig på onsdagen. Ønsker alle en fortsatt fin søndag! <3

#mallemey #helsecamp #reumasol #helsereiser #norskrevmatikerforbund  #helseministeriegetliv #etbedrelivmednrf #revmatiker #trening #spania #muskelogskjelett #hverdag

8 kommentarer
    1. Var det bare en helg? syns du akkurat dro jeg….Så synd det er over…men høres ut som du har fått med deg litt hjem….noe du kan bygge videre på….Takk for titten og for at du har delt i fra turen! ha en god tur hjem og…borte bra, men hjemme best!

    2. Endelig har jeg hatt overskudd til å lese reisebrevene dine. Må si det frister virkelig med en helsecamp, kanskje akkurat som du gjorde, med litt ekstratid i forkant og etterkant. Og så må jeg bare få sagt det igjen: For en formidlingsevne du har, Marleen!

    3. Karin RM: Tusen takk! Jeg blir aldri lei av å høre det! Disse gode tilbakemeldinger forvandler dagen min til en herlig dag! <3 Det er nettopp derfor jeg ønsker å skrive; for å kunne bety noe for andre! Ha en fin søndagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg