Dag tre på Helse Camp!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Først må jeg oppdatere dere litt fra ettermiddagen i går. Da gikk turen til vakre Altea. Vi gikk gjennom appelsinlundene opp til gamlebyen i Altea. Turen startet fin, med sol og fine temperaturer. Men ganske rask startet regnet. Det var ikke bare litt regn! Men vi kom frem til Altea og fikk sett oss litt om der, selv om byen ikke viste seg fra sin beste side. Etter besøket til Altea kom vi oss med buss til Albir, der vi fikk servert en god middag i en nydelig spiseplass ved strandpromenaden. Til tross for været ble det en veldig hyggelig ettermiddag og kveld!

Også dagen i dag startet med yoga. (inne nå) En fin start på dagen, og der noe var veldig vanskelig å få til i går, gikk det litt bedre i dag! Litt mer mestringsfølelse! Etter en herlig frokost var det tid for en sprek tur til fyret i Albir. Fra der bussen satt oss av og opp til fyret, var avstanden 2,5 km. Akkurat passe! En nydelig tur med mange fine utkiksposter, natur og litt spansk historie, selv om det ble litt regn underveis.  Vi fikk selskap av Dorothy, som er direktøren her på Reuma Sol. Den perfekte guiden! Veldig hyggelig at hun brukte tiden sin til å bli med oss på tur! <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et bilde av Dorothy, Kjerstin(forbundslederen vår) og meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter lunsj var det tid for fysioterapitimen min. Sandra, en av de mange dyktige fysioterapeuter her på senteret, undersøkte den vonde skulderen min og behandlet den med ultralyd. Også legger hun tilrette for at jeg kan fortsette behandlingen når jeg kommer hjem. Da blir jeg bra igjen!

Så var det tid for dagens siste treningsøkt; styrketrening med Ole Martin. Tøffe øvelser, god musikk, slit og svette; knallbra trening! Gruer meg litt til i morgen, når jeg begynner å kjenne effekten 🙂

Nå er det snart tid for off-boarding møte med hele gruppen. I kveld blir det spansk aften her på senteret. Spennende! Vil du lese mer om ettermiddagens og kveldens aktiviteter? Følg med i morgen!

#helse #helsecamp #reumasol #norskrevmatikerforbund #helseministeriegetliv #trening #mestring #spania #revmatiker #treningsommedisin

 

6 kommentarer
    1. Så fint å kunne følge med og “forberede” seg på turen jeg skal på til uken. Men slik jeg skjønner det så dro dere rett fra Altea til i middag i Albir, i treningstøy?

    2. Aina: Turen til Altea var en vanlig tur, ikke helt som trening, men fysisk aktivitet. For meg var antrekket dongeri og regnjakke. Det fungerte for meg! Håper du får en veldig fin tur på helse Camp, du også! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg