Helse Camp

Dette har jeg gledet meg til å dele med dere; jeg skal på Helse Camp! I vår i år fikk jeg invitasjonen fra Reuma Sol og Helsereiser om å være med på Helse Camp. Det er ikke bare for medlemmer i Norsk Revmatikerforbundet, men vi som er medlem fikk invitasjonen i nyhetsbrevet på mail. Helt fra dagen mailen kom i innboksen min, har dette svirret i hodet mitt; jeg hadde så lyst å være med! 

Jeg skal forklare hva dette går ut på for deg som ikke har lest om det ennå. Helse Camp er en langhelg i Spania; på vårt flotte rehabiliterings- og velvære senter Reuma Sol. Det er satt opp flere helger fra november i år og enda flere helger i 2019. Første helgen skal være 15 november. Da kan man være med på et spennende fellesprogram med trening, yoga, mindfulness, kostholdsråd, sosiale treffpunkt, turer og masse annet. Jeg skal være med første helgen, jeg gleder meg kjempemye!  Mange har gjort som meg og meldt seg på, så jeg trur første helgen er fullsatt. Men det er satt opp mange helger med det samme flotte programmet.

Nå spør  du kanskje hvorfor jeg skulle trenge dette? Jeg som skriver til dere om trening, kosthold, mestring og masse annet? Ja, jeg trenger dette! Jeg føler at jeg trenger oppdatering hele tiden, ønsker å lære noe nytt og jeg føler at jeg trenger absolutt flere tips i forhold til mestring og kosthold. Mindfullness er ganske nytt for meg; jeg har lest og hørt mye om det, men prøvd lite selv. Det blir spennende å prøve! Jeg ser frem til å lære mye nytt og møte mange nye mennesker.

Jeg reiser 14 november, kommer til å telle ned dagene frem til da. Jeg skal holde deg oppdatert hver dag mens jeg er på Helse Camp, kanskje jeg møter deg der? Jeg storgleder meg! Ikke bare til Helse Camp, men også fordi jeg har vært flere ganger på Reuma Sol og elsker å være der.  Alle bilder som er i dagens innlegg er tatt på Reuma Sol. De har kjempeflott personale; herlige mennesker alle som en. Mye trening i rett klima, middelhavskost og spansk kultur. Plassen i mitt hjerte. <3

Vil du lese mer? Gå inn på http://www.helsereiser.no og finn frem til Helse Camp. Kostbart? Det var også det jeg først tenkte, men jeg har kommet frem til at dette er en investering i min helse og min hverdag. God helse i hver krone! 🙂

                                                                   95 dager til Helse Camp!

                                                                    

#mallemey #reumasol #norskrevmatikerforbund #nrf #revmatiker #treningsommedisin #helseministeriegetliv #etbedrelivmednrf #helse #trening #hverdag #yoga #mindfulness #kosthold #spania #treningshelg #kroniker #fibromyalgi

6 kommentarer
    1. Der får jeg for å slurve med å lese epostene…. Så flott at du deler med oss, og at du vil dele fra oppholdet. Gleder meg til å følge deg, ønsker deg riktig god tur og er allerede på veg inn på helsereisers nettside.

    2. Hei på deg igjen 🙂 Takk for sist, forresten. JEG gleder meg også veldig til dine tilbakemeldinger om akkurat denne Helse Campèn. Gleder meg på tilbakemeldingen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg