Hei!

Velkommen til min nye blogg!

Endelig har jeg fått laget en blogg igjen! De som kjenner meg, vet at jeg har skrevet på bloggen Frisklivsagenter før. Nå er den borte og jeg har laget en blogg helt for meg selv. Jeg gleder meg til å skrive om min hverdag, mine oppturer , men også mine nedturer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kan starte med å fortelle litt mer om meg selv. Jeg er fra Nederland, flyttet til Norge i 1998. Jeg er det de kaller for en Nederlansk Nordlending. 🙂 Jeg bor i Mo i Rana med min mann og to små hunder. Jeg har fibromyalgi og har veldig tro på aktivitet som medisin. Å gå turer, bassengtrening, sykt aktiv trening, padling og alt annet gjør mine hverdager bedre. Jeg er avhengig av aktivitet! Ikke like mye hver dag, men uten å være i aktivitet blir formen min mye dårligere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tiffy

Tinka

Jeg håper du har glede av å følge meg og bloggen min.

#nyblogg #fibromyalgi #helse #hverdag #aktivitet #treningsommedisin #trening 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg