Dag to på Helse Camp!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er vi i gang med dag to! Vi fikk en avbalansert start på dagen med en yoga time ute under et kjempegammel og veldig høy tre. Så fint å ha muligheten å være ute, med rolig musikk, kjenne på den friske luften i ansiktet og se fjellene i det fjerne. Min dag kunne ikke har startet bedre! Det var Maria som var vår yoga instruktør; hun ledet oss gjennom mange vanskelige stillinger med fine rolige bevegelser. Herlig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter en god frokost var det Ole Martin som kunne fortelle oss mye om hvordan vi kan være helseminister i eget liv. Her er det viktig å huske at de små endringer i ditt liv er minst like viktig som de store endringer! Vi fikk høre mye om motivasjon, trening og kosthold. Veldig interessant og viktig informasjon til å ta med seg hjem! Her på Helse Camp får vi en kick start på veien til en ny og bedre livsstil, men det er hjemme vi skal videreføre det! Vi skal få snakke mer om akkurat dette i morgen. Spennende!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siste post på programmet før lunsj var trening. Vi kunne velge av intervall trening og en zumba time. Jeg valgte zumba. Med fysioterapeuten Diana som instruktør, var dette den råeste zumba timen jeg har vært med på! Eksplosiv trening! Nå er dere kanskje spent hvordan disse dager , disse treninger, dette opplegget har påvirket  kroppen min? Hvordan føles det? Overraskende bra! Det har vært flere intensive treninger  der jeg vanligvis blir mye tungpust på grunn av brystkassen min, men jeg har kjent det mye mindre enn jeg har gjort i det siste. Jeg synes jeg fungerer mye bedre!  Nå har jeg imidlertid en arm som ikke er helt som den skal, men det skal fysioterapeuten få se litt på i morgen. 

I dag avslutter vi med en tur gjennom appelsinlundene til vakre Altea  for så å spise middag sammen ved strandpromenaden i Albir. Jeg gleder meg. I dag er været fint, med en god del sol og en temperatur rundt 20 grader.  Akkurat passe Helse Camp vær!  Spent på fortsettelsen? Følg med her! Jeg kommer tilbake til dere i morgen! <3

#mallemey #helsecamp #norskrevmatikerforbund #revmatiker #trening #motivasjon #zumba #helse #kroniker #treningsommedisin #helseministeriegetliv #reumasol #spania 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg