Første dagen på Helse Camp!

Nå er vi i gang! Helse Camp er offisielt åpnet! Hele gruppen er på plass og vi er kommet i gang med programmet. Men før alle var kommet fikk jeg anledning til å bruke litt egentid. Herlig! Jeg hadde bestilt time i velvære salongen til Maria her på senteret. Jeg har fått stelt mine negler på både hender og føtter. (Egentlig ingen føtter for å vise frem her, men men!) Det er herlig med litt egenpleie! 🙂

Etter lunsj var vi i gang med oppstartmøtet. Informasjon om senteret, om alle som jobber her, mulighetene og en gjennomgang av programmet for helgen. Spennende! Alle har fått tildelt tid til en samtale med en av fysioterapeutene. Her blir det avklart saker som helsesituasjon, forventninger og målsetninger. Veldig nyttig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter møtet kom det jeg hadde gledet meg mest til i dag: aquafitness og mindfulness i vannet. Og det var herlig! Det var akkurat så bra som jeg forventet, men enda litt bedre! På begge treninger var det Maria som var instruktøren. En dame med power! 🙂 Avslutningen med mindfulness var akkurat det vi trengte for å få en god balanse. Etter en trivelig middag, blir det nå godt å komme seg i seng. Få en god natt og være klar igjen for en ny dag i morgen! Det kommer litt flere bilder fra bassengtreningen, men jeg legger dem til i innlegget i morgen. Gleder meg til i morgen; en herlig start på dagen med yoga. Følg med her!

 

#helse #helsecamp #reumasol #norskrevmatikerforbund #mallemey #blogg #revmatiker #trening #komiform #spania #treningsommedisin #helseministeriegetliv

 

6 kommentarer
    1. Hei.
      Veldig artig å lese om opplegget.
      Jeg kommer ned den 1. DES og skal være med på camp 6-9. Gleder meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg