Reisedagen

Det ble en lang reisedag i dag! Jeg måtte starte tidlig hjemmeifra for å rekke flyet til Gardemoen. Det blir mye stillesitting mens man venter og når man sitter i flyet. Det tar på! Jeg prøvde å forberede meg litt på dette i går. Gikk ikke bare min vanlige tur, men kjørte på litt ekstra. Jeg føler at det har hjulpet meg litt! Nå er jeg da omsider kommet frem til Reuma Sol senteret i Spania og jeg føler meg ganske bra! Men jeg må innrømme at det hjelper litt ekstra med den hyggelige velkomsten i resepsjonen på senteret. Jeg blir så glad av å komme frem hit! <3

På disse reisedager føler jeg at jeg spiser hele dagen. Derfor valgte jeg en salat for å avslutte dagen med. Den var både vakker og nydelig på smak! Nå følte jeg virkelig at jeg var kommet frem til Helse Camp! 🙂

Det har vært en fin dag i her i Spania. Kvelden er også fin! Temperaturen ligger nå rundt 17 grader. Mye mer en vi har hjemme i Nord Norge! 🙂

Måtte bare en liten tur innom bassenget for å se. Gleder meg så masse til de forskjellige treninger i bassenget i morgen. Jeg kjenner det kribler i kroppen!

Nå prøver jeg bare å roe ned på det nydelige hotellrommet mitt. Deilig å kjenne på stillheten etter en hektisk og lang dag. Gleder meg kjempemasse til i morgen! Jeg er veldig spent på alle deltagere til Helse Campen. Hvor mange? Hvilken aldre? Kjenner jeg noen? Gruppen kommer i morgen i løpet av dagen. Men etter frokosten i morgen har jeg bestilt time til å få pyntet på neglene mine i salongen her hos Maria. Jeg fortsetter å investere i min egen helse og velvære! 🙂 Dere får høre mer fra meg og mine erfaringer på Helse Camp i morgen! <3

#helse #trening #helseministeriegetliv #helsecamp #reumasol #spania #reise #klima #bassengtrening #norskrevmatikerforbund #etbedrelivmednrf #mallemey #blogg

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg