Jeg har landet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Veloverstått påske!

Da var påsken over for denne gangen og vi er tilbake i hverdagen igjen. Deilig å ha hverdag igjen, synes jeg. Hva er det jeg har gjort i påsken da? Ikke så veldig mye, må jeg bare innrømme. Jeg har vært en tur på fjellet, ellers ikke mer enn det vanlige. Gått litt tur, trent litt for meg selv. Slappet av, masse! Om det stikker litt? Ja, det gjør det! Vi ser på nettet og på tv bilder av fine lange påsketurer, folk på ski, folk på toppturer, folk i solveggen. Lett å tro at alle skal være sånn! Men jeg har kost meg i påsken! Jeg har gjort det jeg trengte; jeg har tatt det helt med ro. Bra for meg!

Det siste året har jeg stresset litt for mye. Noe som definitiv ikke er bra for meg. Jeg får plager med muskulaturen i brystkassen. Får vondt i brystet og blir tungpustet. Veldig utrivelig! Her hjelper det ikke å vite at man trener bra; det kommer uansett! Da er det godt å vite hva jeg reagerer på: stress. Nå har jeg gjort noen grep, skal fortsatt gjøre masse, men jeg har tatt bort det som stresset meg. Nå skal det bli bra. Før påsken var det noen som spurte meg om jeg hadde landet ; om jeg hadde kommet meg? Da måtte jeg svare; ikke riktig ennå. Men nå! Nå kan jeg si at jeg har landet! Det var en rolig påske som skulle til. Yes! 🙂

Så ja, jeg har landet!

#helse #fibromyalgi #trening #påske #tur #hverdag

11 kommentarer
    1. Så bra☺️Du er ett supert mennesker..
      Å godt att du skriver att man ikke trenger å gjøre det alle andre gjør😉Att man faktisk gjør det som er bra for enn selv.
      Fortsatt fin uke🏵️ Klemz

    2. Heihei. Du skrive godt og er god til å sette ord på ting mange tenker på 😊. Blir til å følge deg fremover, da jeg kjenner meg igjen i mye av det du sier.
      Det er ikke gull alt det som glitrer er et ordtak, og det kan nok overføres til det man leser på fb også. Viktig det du har gjort, lyttet til kroppen din ❤. Ha en fin ettermiddag og helg, og stikk gjerne innom naboen din på kaffe en dag du føle for det 🌹😊

    3. Glemte vist å få med navnet mitt på innlegget over her, sånn er det når man e ny på det her 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg